Freitag, 27. November 2015

School scrawl - Schul Gekritzel

 Eng: So, maybe you go to school, like me, and If you do it, you´ll maybe know that school can be very boring sometimes. Because of it, I´m taking always a sketch book with me, and than I draw into it. Today I´ll give you a little look in it, and what you can see, are the sketches , which were mainly drawed by me during schooltime. It isn´t everything what i´ve been drawing, just a sneak peak, and it isn´t perfect.Maybe it could be interesting.


Sailor in the mornig
Moony Girl

DE: Also, vielleicht geht jemand ja auch noch in die Schule, so wie ich, und wenn, weiß er auch, dass es in der Schule auch langweilig werden kann. Deswegen nehme ich immer einen Notitz- oder Zeichenblock mit, und dann zeichne ich darin. Ich gebe euch hiermit einen kleinen Einblick, und was ihr hier sehen könnt, sind Zeichnungen oder Gekrakel, die hauptsächlich in der Schulzeit entstanden sind. Es ist nich alles, was in diesem Buch enthalten ist, nur ein kleiner Einblick und es ist nicht perfekt. Aber vielleicht ist es ganz interessant.

Hands (I´ve taking a litte inspo from another painting)
Burning girl in the Universe
 I drew all the pictures by myself, so please don´t use them without my permission.
Ich habe all die Bilder selbst gezeichnet, benutze sie bitte nicht ohne mein Einverständnis.

5 Kommentare:

Your thoughts